Dé WiFi & ICT specialist voor het onderwijs & de zorg

Search
Close this search box.

APK rapport Oostvaarders College: 4x een 10 voor Brite!

Deel dit bericht

Als marktleider in het leveren van WiFi en de bijbehorende ICT netwerken voor het Voortgezet Onderwijs is klanttevredenheid voor ons de beste graadmeter of wij onze klanten op de juiste manier bedienen.

Naast het leveren en installeren van robuuste netwerkoplossingen, door middel van innovatieve educatieve producten, is vooral het directe en indirecte contact met onze klanten van groot belang. Hierdoor komen wij te weten hoe u ons werk en inzet ervaart.

Deze periode werd dit bekroond met de hoogste score die wij ooit behaald hebben bij het Oostvaarders College.

Droomscore: 4 x een volle 10 !!

Men is zeer tevreden over Brite en gaf ons de maximale waardering.

Uit het APK rapport van het Oostvaarders College:

Streven: Minimaal een 9 van onze klanten

Wij hebben onszelf de opdracht gegeven om tenminste het cijfer 9 van onze klanten te krijgen wanneer het op klanttevredenheid aankomt. Wij hebben het volste vertrouwen in de door ons ontwikkelde producten en dienstverlening maar willen graag weten of onze klanten dat ook zo ervaren.

Jaarlijkse APK / evaluatiemoment

De jaarlijkse APK is voor ons het evaluatiemoment waar we met onze klanten in gesprek gaan en die als doelstelling heeft om de kwaliteit van het geleverde netwerk, producten en diensten te beoordelen over de afgelopen periode. Daarnaast brengen we met elkaar ook eventuele belangrijke trends en ontwikkelingen in beeld die van belang kunnen zijn voor het ICT beleid van de toekomst en bespreken we hoe we daar samen het beste op kunnen anticiperen.

Een belangrijke feedback zijn de cijfers die scholen ons geven inzake hun tevredenheid over de bovenstaande onderdelen: het geleverde netwerk, producten, diensten en de samenwerking in deze.

Met 4x een 10 is de samenwerking tussen het Oostvaarders college en Brite dus Cum Laude geslaagd!

“We zijn met name erg te spreken over het feit dat de supportdesk pro-actief acteert bij verstoringen. Vaak heeft Marinus ons al gebeld, voordat wij het zelf in de gaten hebben.”

Aldus Danny Boekholt, Systeembeheerder bij het Oostvaarders College.

Zo gezegd, een prachtig resultaat en een feestje waard! Bij deze een taart voor de prettige samenwerking!

Laat het jullie smaken!

Doorlopend samen met onze klanten kritisch kijken naar de geleverde prestatie en de verkregen feedback omzetten in verbeteringen dat is waar het bij Brite om draait. Want die 9 of meer willen wij halen bij al onze klanten!

Bent u de volgende waar we het Wi-Fi verder mogen optimaliseren en een excellente score kunnen neerzetten?

Indien u een vrijblijvende gesprek met een adviseur van Brite zou willen voeren dan kunt u dit aanvragen via [email protected] of via T. 053 – 20 30 404.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Brite Wireless

Ook interessant