Nieuw Ticketsysteem

Het is zover…! Wij gaan over naar het nieuwe ticketsysteem

De migratie van het huidige- naar het nieuwe ticketsysteem staat gepland voor a.s. vrijdag 28 mei om 15.00 uur. Tijdens de migratie op vrijdagmiddag zijn wij tussen 15.00 uur en 17.30 uur gewoon telefonisch bereikbaar.

Vanaf 15.00 uur wordt het huidige ticketsysteem offline gehaald. Het nieuwe ticketsysteem zal vanaf maandag 31 mei om 8.00 uur beschikbaar zijn.

Reeds openstaande tickets worden zoveel mogelijk voor de migratie afgehandeld in het huidige ticketsysteem. Wanneer nodig maken wij een nieuw ticket aan in het nieuwe ticketsysteem.

Snel aan de slag met het nieuwe ticketsysteem?:

Het nieuwe ticketsysteem is beschikbaar vanaf maandag 31-05 om 8:00 uur op het reeds bekende adres: https://service.brite.nl

  1. Voordat je het account kan gebruiken dien je het wachtwoord eerst te resetten.
  2. Het loginaccount/gebruikersnaam is gelijk aan je e-mailadres.
  3. Korte instructies van het nieuwe ticketsysteem zijn hieronder te bekijken.
  4. Vanaf 31-05 hebben we extra capaciteit ingezet om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.


Mocht je naar aanleiding van deze berichtgeving vragen hebben over ons nieuwe ticketsysteem. Of heb je
suggesties, wensen en tips voor ons, dan horen wij die graag. 

Bekijk de instructies

Klik op de afbeelding om de instructie te starten.

Je wachtwoord resetten: 

Inloggen in het nieuwe ticketsysteem: 

Een nieuw verzoek aanmaken in het nieuwe ticketsysteem: 

Taalvoorkeur wijzigen: 

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn oude wachtwoord gebruiken in het nieuwe systeem?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard

Wat gebeurd er met de oude tickets?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Heb ik nog toegang tot oude tickets?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical

Vanaf wanneer moet ik het nieuwe systeem gebruiken?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration

Kan ik nog bij mijn oude account?

Yes, in fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Hoe kan ik mijn oude account deactiveren?

Yes, in fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Contact met de servicedesk

Bel ons voor vragen of advies: Tel. 053 20 30 404

Online een ticket aanmaken of je ticketstatus bekijken: service.brite.nl

Wij zijn bereikbaar op [email protected]

Suggesties, wensen of tips:

Mocht je na de overgang naar ons nieuwe ticketsysteem suggesties, wensen en tips voor ons hebben, dan horen wij die graag.