Door toenemend gebruik van digitale systemen binnen de zorg moeten gebruikers steeds méér inloggegevens onthouden.

Gevolg: méér vergeten wachtwoorden en een toename aan administratieve handelingen voor de zorginstelling.

Ontdek het gemak van CareLinQ Identity Management  >  

Één wachtwoord voor alle zorgsystemen:

Identity Management 3.0

De voordelen van CareLinQ:

Z

Eenvoud: Één wachtwoord voor alle digitale systemen

Gebruikers hebben voor elke digitaal systeem dezelfde inloggegevens en de mogelijkheid om zonder tussenkomst van de administratie inloggegevens 24/7 direct zelfstandig te wijzigen of resetten.

Z

Kostenreductie: Vermindering van administratieve handelingen voor de zorginstelling

Minder administratieve belasting voor de zorginstelling (en dus kostenbesparend). Het volledige automatische proces is minder arbeidsintensief en geeft minder kans op lees- en typefouten.

Z

Veiligheid: Beveiliging van privacy worden geborgd

CareLinQ voldoet aan de GDPR wetgeving waarmee de veiligheid en privacy geborgd zijn. Wachtwoorden worden niet uitgedeeld; de gebruiker genereert zelf één sterk wachtwoord welke sterk zijn versleuteld (en niet te exporteren zijn naar .CSV bestanden).

Z

Gemak: Eenvoudig en zelfstandig aanmelden van nieuwe gebruikers

Gebruikers die worden aangemaakt in medewerkers administratie-systemen worden gelijktijdig aangemaakt in bijv. de Windows Active Directory en alle andere gekoppelde diensten.

AVG / GDPR Compliant:

Alleen de eindgebruiker weet zijn of haar wachtwoord en niemand anders.

Alle accountgegevens worden binnen CareLinQ compleet versleuteld en zijn niet te exporteren naar bijvoorbeeld .CSV bestanden.

Omdat de gebruiker te allen tijde zelf kan beschikken over zijn of haar gegevens sluit CareLinQ perfect aan op de nieuwe AVG/GDPR wetgeving.

Het platform is DigiD gecertificeerd, waardoor de veiligheid van de gegevens gegarandeerd is.

CareLinQ:  

Dé identity management oplossing voor zorginstellingen.

Meer informatie of een demo op locatie?