Gele, oranje, bruine, rode en witte busjes rijden af en aan in de straten. Door online bestellen zijn we gewend dat bestellingen liefst een dag erna worden geleverd. Het is een knappe logistieke prestatie dat dit allemaal lukt.
Voor complexere bestellingen ligt dat anders. Stel je voor dat je een tuinhuis wilt bestellen. De levertijden lopen op doordat hout minder snel beschikbaar is en door deze schaarste lopen de prijzen ook nog eens op. Een wereldwijd chiptekort zorgt ervoor dat autobedrijven hun productie moeten staken en er geen auto’s van de band rollen. Voorbeelden te over als je de berichtgeving volgt.
Voor ICT-netwerken geldt hetzelfde: oplopende levertijden en prijzen. In de wandelgangen horen we dat concullega’s bestellingen van april nog niet binnen hebben. Vervelend voor hen omdat de planning gevaar loopt en dat je de klant niet op tijd kunt bedienen.
Onze insteek is anders
Dankzij uitstekende contacten met onze leveranciers werken wij met een eigen voorraad aan ICT-apparatuur die voldoende groot is om klanten doorlopend te helpen. Natuurlijk hebben wij te maken met de huidige situatie. Door vooruit te kijken en tijdig te anticiperen blijven wij vervelende situaties voor.
Hierdoor zijn we in staat om snel te handelen als klanten hierom vragen. Een nieuw ICT- of WiFi-netwerk in korte tijd realiseren lukt ons nu ook.
Vandaag een netwerk bestellen en morgen goed werkend bij u binnen lukt ons (nog) niet, maar graag gaan we de uitdaging aan als er een vervanging bij u speelt.
Brite: “Het netwerk dat het altijd doet”.